Lite svar:

                      God nattis bloggis! Är min säng å bloggar sista för idag! <3 
är aptrött men ville ju se på bygglov! Lr ah! Igentligen ville jag spela data! :D 
känner att det var många som läste 10 saker om mig" inlägget! <3 de tackar jag jättemycket För! Hoppas att de nt var allt för mycket som ni viste innan! <3 
svar på lite frågor nu Då! 
det var nt Pontus som jag beskrev som min fantasikille(lr vad jag nu kallade de!) 
skulle gärna kunna göra ett videoinlägg till! Vet bara nt om jag vill sitta åh sminka mig framför er! Man ser ju lite weird ut när man gör de! Så igår se! Men ni får gärna föreslå saker! :D 
och jag kan skriva lite mer och ta mer bilder bär jag bloggar! Det är bara de att jag enär tror att de är så spänannde allt jag gör men! :D ;) <3 
 
men ah, natti bloggis! :D
Ser nog inte lite skum ut här eller?  

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad det inte Pontus du skrev om? :O fatta inte dit svar på frågan

2013-03-13 @ 07:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0