Liksom pinsamt! :D :P

Heej, bloggis!
Glömde skriva detta hära förut! :D
Efter vi hade slutat kl. 13.50
Så kände jag att jag ville/behövde/hade löst att spela piano av nåt slag! :P
Så jag gick till musik rummet! Blev insläppt av Julia! Tack tack! :P
Och sen gick jag till dom pianosarna(vad heter piano i plural? Asså flera ?? :P) men iaf och så spelade jag! Alla var ostämda! :( stora tummen ner! :P
Ah! Men när jag stod där då, så kom två ut och skulle typ spela trummor! Lät as grymt, ni vet vilka ni är! <3 :* eller du?!? :P
Ah! Sen så såg Emma att jag var där så jag fick gå in och sjunga med 7d! Dånt ståp bäleving! :P gick ju så bra asså! Nja! Hon Emma då hon ba! Ni har väl hört hur bra Amanda sjunger?? Jag ba, tack för att du lägger all press på mig!! :P
Men ah, gick iaf lite bra! :O
Bara de att jag sjunger efter oh före typ whole the time! :O
Men lite kunde man väl! :P men ah, de var faktiskt lite pinsamt! För asså de var ju 7d som jag sjung för! Hade de varit vilken annan klass som helst, NP men 7d! :P <3
Men iaf! Ska nog sova snart, blir en händelserik dag imon i hope! :P
God nattis bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0