Hej hej bloggis! :

Avensjuka/tävlinglystring?
Livet är som en saga,ganska förutsägbar men ändå svårt och jobbig! 
Livet är som en cirkel och man får bara 1 chans att göra de rätta.
Det finns inte en exakt bestämmelse vad som är avensjuka eller hur det blir så, för mig. MEN jag vet att avensjuka drabbar alla oavsätt vem man är.
Jag känner bara det att gör man någon avensjuk med vilje så ska man tänka efter mycket om de verkligen var det man ville och om man kanske ångrar sig?
Trots allt så är det en fruktansvärd grej att bli utsatt för tkr jag. Man kan ju bara tänka på hur det skulle kännas att själv bli uttsatt! 
Det är inte så att de är som mobbing eller så men de är ju en grej som bara just den personen som gör och utsätt kan klara upp! 
Det är bara de att JAG har svårt att skilja på allvar och skämt. 
Jag vet ju det själv men ändå så blir de FEL.
Det kan räcka att bara fråga hur mår du? 
Men hur som hälst de var bara de jag ville bloggis! :D 
sees bloggis! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0