10 saker ni kanske inte viste om mig innan du läste detta! :D

10 boring things now(det var assvårt att komma på saker!):
1. Jag är adopterad från Kina! :D fick frågan en gång
Q. Om Kina och Sverige skulle skepa fotboll mot varandra, vem skulle du heja på? 
A. Sverige, för att jag ee svensk medborgare nu så, ee liksom lika Svensk som alla andra svenskar! :D
2. Jag avskyr mitt skratt! :'( asså det är jättesvårt att kontrolera skrattet när man helt plötsligt ser nått asskoj! :D Jag skrattar för ofta oxå! men jag tkr mycket är roligt! :D 
3. Jag är sjukt sämst på att göra hem läxor. Men VAA tänker du nu?! JAAA! it´s true... Men så är det att om jag typ ser på läxa en gång så kan jag den typ sen! :D så ah! :D <3
4. Jag delar med mig av allt i mitt liv, hur lätt som helst! :( kanske nt så bra alltid! :'( <3 men men, egenskaper är svårt att bli av med! 
5. Jag tror inte på *bästisar*! Asså att ha en bästis, inte att bästosar ljuger! :P 
Jag tkr bara det att man nt ska kategorisera folk så för de är ju elakt mot sina andra vänner! :( men det är ju jag de! :D <3
6. Jag är superrädd för väldigt mycket! D: som: mörker(jättemycket), nyheter som är läskiga som krig å så, skräckfilmer(thrillers och så), fantasimonster, maddrömmar, att vara själv(helst på natten!) & stora/ jätte små/djur typ som giftiga småkryp till ormar och lejon, läskiga jättefiskar och havet.
7. En bra kille är en kille som är snäll på insidan och bryr sig, behöver inte vara ett snyggo för att jag ska gilla han! braa han har ett hjärta som bryr sig. Men tyvärr så är det ofast så att snygga är lugnare och halv snygga till fula är dom riktiga hjärtana! <3 tyvärr så väljer man ju oftast kille på utseende! :( <3 
8. Jag är sämst på att ljuga eller dölja saker! :P :( inte så bra! men det betyder iaf att jag är älrlig oftast! :D Asså jag typ skrattar när jag ska ljuga! :D <3 (som alltid!)
9. Jag avskyr min äkta hårfärg! (kolsvart!) är så sjukt trött på den färgen och så ah näh....! 
Vill helst bara färga om de, emn de går ju nt! en av många nakdelar med att ha svart hår! det går ej färga till typ blont, rosa, eller någon ljus färg utan att de typ missfärgas till grönt, blått, eller typ rött! (tummen ner för svart hår) Men jag har ju inte valt de så... Men iaf håller på att slingar lite av de i taget! så snart kanske jag har lite ljjusare hår! :D 
10. Jag är KÄR!!! I en dröm version av en kille! fattar ej hur jag har blivit kär?? Men asså jag typ gillar hans utseesnde och insida! men jag tror att det jag tror om han kanske inte är sant! asså jag har hört så mycket bra och dåligt om han! så jag vet ej vad jag ska tro! :( så jag har nog byggt upp en egen version av han i min hjärna som jag tror är han! så jag är asså kär i min version av han! SKulle så sjukt gärna vilja få chancen att lära känna the real ******** ! jag tror att han är mer lik de jag tror än de jag fått höra! 
Så nu har du läst lite nytt lr gammalt om mig! :D :* 
Kommentera gärna vad du tyckte om de och om du har något du vill fråga? eller annat? :D <3
Vill gärna att ni, mina älskade läsare ger mig råd om saker ni skulle tycka var intresant att läsa om! :D men ah, jag har tagit typ en kvart av ditt liv nu så sees bloggis/läsare! :D <3 :*
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack så jätte mycket att du gjorde tio saker om dig som jag skrev en komentar om!! :D

2013-03-12 @ 20:00:20
Postat av: Moa

Kan inte du göra videoinlägg?
och video när du sminkar dig? :)

2013-03-12 @ 20:06:25
Postat av: Astrid

på 10.saken om dig är det Pontus du snackar om då? :o

2013-03-12 @ 20:07:03
Postat av: Sofia

Jag skulle tycka det va kul om du skrev om vad du gör på dagarna så som du gör nu och typ lägger upp bilder på vad du äter och med den personen du är med. Fin blogg! :)

2013-03-12 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0