The thinking times, is the best times..! :O

Tjabbatjena, hallå bloggis..! :D
Slappar dag idag määä..! :D <3 
feeling alone..! :P
haha, lillis gick till en kåmpizz(fast hon är lite sjuk.. :'(..) Men ah, så nu ee man helt ensam..! tur att de är dag :D
Är väldigt fint väder, kanske kan gå ut sen, eller näh..! :P
Var inte på gårn igår, ingen ville gå mee mig :( oxå blev de lite sen midda tooo... så ah..! :( men ah tänkte kolla på öppen scen, men fick förslaget att åka och klippa mig idag, så gör de istället..! :D bild kommer sen..! :D 
Ska nog inte klippa mig så mycket men lite iaf.! :D
De känns verkligen som att de är sommar när man kollar på himlen, men sen kollar man ner på marken och kommerihåg att de är vinter..! :P :(  <3 
hör att de typ åker en hel samling bilar utanför. kollar ut, och ser en traktor(tror jag.. :P) och den har typ världens högljudaste motor..! :D 
Asså ah de är lite skumt, i think. 
Skippar träningen idag, för två anledningar..! :D
1. jag är lite förkyld fortafarande och när man ee ute dåe så ah, de är nt så bra..! 
2. jag ska klippa mig..! jaaaa...! 
Men nue får de vara bra..! sees yaaa. bloggis..! :D <3 
i feeeling sexy and free..
 

...like glitters raining on mee..! :D <3
Daftöööö..! :D <3 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0