the funny days is the shortest days..! <33

Heeejjj...! bloggis..! 
Sitter vid tv och har gjort lite allt möjligt, har kollat på engelska glosorna(för första gängen..! :P) och så spelat lite, & så..! 
Men ah..! Nu till vad som hänt idag dåe..! <33
okay..! när vi var och åkte skridskor så typ spelade vi nått med en käpp/pinne eller vad man ska kalla de..! de skulle agera 'klubba' och 'bolle' var en ring som var rellativt liten tkr jag iaf..! :D <3 :P
Men ah oxå skulle man göra mål dåe..! de var kul men jag ramlade typ 5ggr..! så ah..! asså den roligaste gången jag kommer ihåg var när jag åkte ganska snabbt ah oxå skulle jag undvika adde och så kunde jag nt stanna så jag åkte rakt in i han, han bara stod där som en vägg och typ kände inget..!?? men jag ramlade..! :P <3 asså ah, oxå var de en annan gång då jag var helt fri och skulle bara åkta upp till målet på ena kanten..!(hade konståkningsskridskor..!!!!) :D så ah då klantade jag mig så jag satte i taggen i isen och ramlade..! :P så ah näh, de var klantigt..! 
men ah om man bortser från dom gångerna så tycker jag att de var jättekul..! känner att jag är glad att jag blev frisk..! 
Vi hade ju bara två lektioner typ..! så jag kände att när vi hade åkt efter dåe att jag ba VAAAAA!?! ska vi hem redan kändes de..! :P <3 :*
Men ah, asså killarna var så sjukt töntiga på bussen..! dom satt och filmade millan* och smilla*..! och dom blev ju as arga..! men asså killarna borde inte filmat dom(i smyg) och men oxå eftersom att millan* och smillan* sitter där fram och reagerar som dom gör så mycket och så så tycker killarna bara att de är kul att fortsätta såå.! ah asså om dom bara kunde igga de efter att dom sagt till dom en gång så skulle dom inte tycka de var lika kul efter ett tag för asså de måste ju alla veta..! att om man retar någon så är de ju mycket skojigt om den personen man retar stör sig på de och klagar eller typ dampar..!  så ah..! 
De blev iaf ett väldans liv mellan dom.! 
Men ah de är ju inte *my stuffs* så att jag lägger mig inte i de mera än såhär..! 
så ah sen då när jag kom hem så *realized* jag att jag hade glömt min hemnyckel i skåpet..! :( jag ba...! bajaaaaaaa..! så jag fick gå till våran granne..! så jag har suttit och snackat i timmar om ingenting typ..! tänkte göra läxor men hann igenting..! :P  <3 så ah..! lets see how good this is going too be on that test..! :P <3 
ah men ah..! sees bloggis..! 
Osminkad &sv.......! :P <3 :*
pösspöss..! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0