That feeling that appear, när du kommer på en känslan som uppstår, och sen glömmer bort den innan du har skrivit ner den..! :P <3 :D :*

Haaaj, haaaj bloggis..! :D
Har typ hållit på i en timme med håret..! Asså jag duschade, sen tog jag i massor av Moss/ saltvattensspray, och sen försöker jag skruva de med en skryvtång(eller vad de heter)?!) men ah..! Och sen så ställer sig håret lite skumt åt alla håll, sen så ska jag platta de, så blev ena sidan jättestort och den andra nästan bra..! Sen försöker jag kamma bort de, men nej..! Åhhh..! Så fick köra på tofs.. :'( <3
Men ah..! That's life..! :O
Men ah..! Drar nog till gårn sen vid 6.! :D nån som vill med så sms:a(eller nått annat..! :D )
<3
Sees you bloggis..! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0