that feeling that apear when you feel healthy, but you still have fever..! :'( <3

God morgon bloggis..! 
De är en underbar dag idag..! solen har inte stigit upp änu och fålgarna har inte kommit hem änu...! <3
Och jag ja mår ju bra..! förutom att jag fortfarande har feber...! :'(
I'm so sorry ebbis...! <3 :* vet inte om jag kan åka..! men ska ta febern några gånger till innan mamma bestämmer om jag får åka..! <3 
Känner mig förövrigt vädigt pigg..! jag har knapp ont i halsen längre och hostan försvann under natten(ialla fall en stund)..! <3 Och jag har inte (kramper typ fast inte farliga) ont i kroppen längre, och jag känner mig inte som att jag har feber..! men tydligen så har jag 37,6°. Igår hade jag 37.7° och då kändes det som att jorden skulle gå under..! och att jag skulle ge upp..! idag en grad mindre, känns som inget har hänt..! :P <3 skumt...
Men ah..! bloggar nog mer sen om jag inte åker..! så ah..! 
sees bloggis! <3 <3 :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0