superdag + bildbomb! :D <3 :*

Heeej heeeej bloggis ! :D <3 :*
Har varit med ebbis bebbis idag, som jag skrivit förut! :D 
våran dag hitils:
Efter skolan så tog vi bussen till stenungsund, för att hyra film som vi ska se sen! :D <3
Sen så fikade vi lite på eat, mumms! :D
Men minus var att busskennet satt typ tre bord från oss... Blää! :>
Men ah! sen så åkte vi hem till ebbis och typ chillade och tog lite bilder m.m! :D
 
Sen vid sju så åkte vi till gårn och musikade och pingisade och spelade fifa(eller jag! :P). Men vi var tvungna å gå hem när jag va mitt i en match så jag fick ge kontrollen till en som fick ta över min 0-3 föslust match! :D<3
Men ah... så nu sitter vi här å bloggar, och väntar på att tunnan ska bli varm(ah, eller vattnet i den då! :P)
HAHA, men ah man vet ju aldrig hur man läser de? :P :* <3
så nu kommer lite pix på mig och ebbis, innan gårn, och lite andra mee! 
Vi är så sjukt snygga asså! :D <3 :*



Back of bitches! <3
This all you ever going too see, bye bye! :* <3
BTW: fick en fråga anonymt om jag hade hånglat/strulat med pontus i min klass?! 
Svar: Det du!!!! My own business! XD 00 <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf gör du alltid duck face? 😏

2013-02-24 @ 09:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0