kaffepaus..! :D <3

Heeej bloggis..! :D 
Sitter på matten och chillar.! fick göra vad jag ville nu när jag blev klar med diagnosen..! :D 
Skulle bloggat i morse men mobilen dampade upp.! så får skriva lite tillbaka nu dåe..! <3 
Ah igår dåe så var jag med jessica nästan hela dagen efter skolan.! eller ah de var ju hela tiden fram till 7..! tror jag :P 
De va as kul...! måste görast om snart..! vi gjorde smoothie och spelade lite wii, och a la carte.! 
ah men ah..! idag så ska jag sova över hos ebba bebba..! ska bli as kul..! <3 
Längtar efter att skolan ska bli över, men ah de är ju bara tre lektioner kvar..! :P
Men ah..! 
nu lite bilder..! :D <3

Sees bloggis..! :* <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0