It was an illusion!! <3 :*

He(host*)ej..! <3 bloggis..! <3
Kände mig som en frisk människa igår, men nu är de typ värre..! <3 :/ :'(
Känns som att jag ska hosta upp alla inälvor som finns i mig..! :'( de är läskigt..! <3 kommer inte kunna sova inatt..! :'( jag kan bara inte vara sjuk denna veckan..! De är två prov och en inlämmning..! Och så har jag en redovisning..! :'( så ah..! Kurera är de enda som gäller..! <3
Men ah..! Måste gå och vila nu så sees bloggis..! <3 :D
Ps, blir inga nya bilder för jAg ser hemsk ut just nu..! <3 :*


Kommentarer
Postat av: Cajjo

Krya amandiiis! :) <333

Svar: <333
Manda!! :P

2013-02-03 @ 10:55:28
URL: http://cajjohjartamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0