I thought U were my enemy..!?!

Heej bloggis..! <3
Dagen har varit bra.! sitter just nu och vilar.! har letat som en galen get(:P) efter min klännning..! hittar den igenstans..! :'( 
Mina tankar går runt, är den hemma? är den bortgiven? 
ah..! who will know?? 
Men ah..! jag har en dag till på mig att leta, så de blir nog bra..! 
Hoppas att jag hittar den för de skulle göra mig as glad och överlycklig..! :D 
Men ah nu till nått annat..! 
Har stressigt, fast ändå inte..! har dels engelska glosor imon och såpanska prov och så har vi tydligen en redovisning i SO. men jag tycker inte att engelskan är svår, spanskan kommer jag klara med ett B, minst.. :P och So är ett grupparb. så är ganska säker, men ändå känns de spänt och stressat..! :'( <3 
Men ah får hoppas att de löser sig bloggis..! :D <3
Bye bye, bloggis.!  <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0