I think I have too puke..! :O

Tjatja, bloggis..!
Gissa vad som precis hände..!?! :O
Jag skulle ta smoothie, som jag gjort igår, när jag hade tagit två skedar av den så känner jag något stort och väldigt äckligt i munnen..! :O😱
Jag spottar ut de, & gissa vad de va..!?!?

De var ett typ 1cm kryp, utan ben..!?! Jag måste ha svalt benen..!? Blääääää..! Jag döööööör..!!! 😫😩😱
Ja, och så nu har jag stått och spolat, gurglat & halvspyt i 10min...! <3 känner att jag mår lite dåligt..! Fast de kanske(för hoppningsvis) bara är en illusion..! :D
Men ah iaf..! Så var de sjukt äckligt..! Så nu ligger den lilla äckliga saken utan ben död, mosad och ner snöad på trappan..! Haha rätt åt den..! :D asså den var död när jag hade den i munnen, men ändå...! :D <3
Men ah..! Drar till gårn om en dryg halvtimme..! (Kanske kan få mig att tänka bort krypinsedenten..!) (en stund iaf..! :O :P )
Men ah de var allt..! Sees bloggis..! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0