för att jag vill de!!

Asså bloggis! 
Jag försöker pass in men de funkar inte! om jag går till skolan osminkad och så så är jag ett moln som ingen ser! om jag går till skolan(eller någon annanstans me) med smink så asså är jag inte snyggast inte fulast jag ee medel men då rä de ingen som skämms så mycket att vara med mig, tror jag iaf!
Men om jag tar foton på mig själv med duck face, då får jag en kommentar, vrf? vrf not? !!! Just saying!
Om de hade varit victoria silverstedt, who would cares then?
Jag vill inte typ klaga eller så på den personen men jag orkar bara inte vara en forever alone tjej längre!!
Är denna bilden bättre? 
 
Det är bara de att jag inte vet vem de är som ställt frågan, och jag vet inte om den personen menar något fel med de! men min första reaktion vara bara så!! men asså förlåt! 
Ah let´s byta samtalsämne, drar till fotbollen sen! :D 
Kommer typ dö, men de kommer kännas bra efter hoppas jag! :D <3 
Men ah, sees bloggis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0