nu är det nära :* :*

Står framför mig själv och tänker att snön är väldigt välkommen just nu :*:*
Imorgon skall snön ligga vit på marken och helt orörd, men jag inser att det är bara en önskan som kommer att dö ut med morgondagen.. :/ <3
 
Jag har precis LYSSNAT klart på Catching fire (ljudbok), asgrymm :* :*
Måste se den på bio ^^
 
Den som har hänt dagarna fram till nu har la varit väldigt normala. Skolan sluta i fredags och jag uppträdde med "Because of you" Kelly Clarksson ;)
Videon finns på facebook, för er som inte sett den.. <3
Sen så har vi haft några väldigt roliga tjejkvällar, som även varit väldigt osnöiga.. :/ :(
 
Jag skall fira jul med min mammas släcktsida eller vad man kallar det? 
Sen så vet jag inte riktigt med nyår.. (HEHE) <3
 
13 Janari
LÄÄÄNGGTARRR 
Skall börja min moppekursen då ^^
Så Spännande, kan typ inget så det skall bli kul och se fall det löser sig eller om det bara blir värre i mitt förvirrade huvud.. :P
 
HAHA, juste, fick ju en iphone 5s förra söndagen.. :O :O :D 
Helt utan något, inte julklapp eller nått.. det bara blev.. ;) 
älskar sånt <3 <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0