här ska de visst stå nått bra..

ville bara säga att de är så kul att några tappert bryr sig att kolla in min tråkiga blogg.. <3
Kärlek till er :*

Kan ju passa på att berätta lite kort om hur mitt liv rullar i dessa tider.
Jo asså vårt lag ska läggas ner inom kort, skolan är mycke jobbigare än jag trodde, kompisar har förändrats och livet rullar på utan mening. Jag försöker inte fejka nått för de är inte värt. Jag leer om jag verkligen är glad, och jag har sura miner för att jag inte är "IN THA MOOD". 
Men just nu är la livet på ett medel, inte på botten men inte ett dugg nära toppen. Skulle jag fått chansen att kunna dö i några dagar och sen börja leva igen så skulle jag gjort de. Helt enkelt vill jag ha en lillpause från ALLT och bara kunna hitta mig själv igen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajjo

Usch, har också fått sånna känslor! Man vill bara försvinna ett tag. Ibland känns det som man vill försvinna föralltid men det bäste är nog att inte göra det.. <3 Snacka ut någon dag? puss<3

Svar: ja, klart vi ska cajjo :* <3 säg när och var bara ;) <3 <3
Manda <3<3

2013-08-27 @ 21:36:33
URL: http://randomstuffies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0