snabbare än vinden! <3

fin bild idag, IGEN.. <3
HaHa, orka sminka sig när de nt behövs! 
Spelade match idag (0-1) Vi vann! :P <3 HAHA ytterby.. ;)
Tack jättemycket till Elin! :*
Finns nt så mycket att säga om matchen, mer än att de var sjukt varmt! :O
Men kändes bra att spela å vinna för en gångs skull! 
 

Efter matchen så var jag å pappa å handla lite för imon! ;) 
Ska bli så kul, å tråkigt för de är sista dan imon innan skolan, för att de är äntligen dags för mitt kalas!
Typ 3 veckor sent! :P <3
Men så går de när alla fyllar samtidigt typ! Jag fyller sist av dom så jag får ha sist + att devar mycket med fotbollen!! :P <3
 
Men nu så! :P 

Lite godis å mys framför tv, de är dags för en sån kväll känner jag ;)
Förrestern nån som vet om man får ta med cykel på bussen( linje buss)?!? <3
Schooltime nearly here! :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0