Carro!!

Hej bloggen sorry att jag inte bloggar sp mycket men jag har varit med Carro hela helgen så jag har inte hunnit att blogga men nu ska jag blogga mycket!! :)
Jag har ju varit som sagt med Carro hela helgen, det var Jätte kul och nu är de värsta tomt här hemma!! Med hela helgen menar jag fredag å lördag men de är ju lördag nu så det är hela helgen för mig men jaja!!
Jag å Carro har simmat, övat på låten, ridit( jag red Carro ledde mig ibland) , cyklar och spelat!!= :)
Förresten sp red jag Ross men jag önskade Misty men jag fick Ross och det var bra för jag travade och det var kul!!
Men ja nu har hon som sagt åkt så nu ser jag på andra chansen och jag hoppas att stormande hav går vidare för jag tycker att dom var bäst!!
Men de var nog allt!! Men det var inte så lite men ja ja god natt bloggen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0