Sorry, <33 ska bli kul & fotboll!!! :P

Hej bloggis!!! :)
Sorry att jag inte har blogga på ett bra tag men har inte orkat och så funkar inte blogg.se på mobilen fortfarande!!(hoppas att de funkar snart) :D 
Okej men nu ska ni få en liten återblick i vad som har hänt de senaste dagarna!! :) 
Först så var de midsommar och de var la kul!!! första året utan dans!! ;)  Istället för att dansa så kastade vi ägg och spelade wii för de regnade så mycket, också åt vi oss ass fulla!! :P 
Sen på lördagen så var vi hos John och Robin och så grillade vi!! :D (MUMS) 
Sen på Söndagen så firade vi lillans födelsedag!! :) de var som alla andra kalas brukar vara(KUL) :D
Sen på måndagen så åkte jag och lillan till farmor & farfar! :D också var våran kusin där!! :P
Jag stannde till tisdagen!! sen var jag hemma!! restern och nu är de Torsdag och jag ska träna idag! :P kommer att bli assa varmt att träna i detta vädret!! :/ 
Men nu till dom goda nyheterna!! :) 
Jag och ebbalooo! har skrvit till våran anslutning och jag spelade den han och han sa att vi kunnde spela in den!! :P :D 
Men de var nog de som jag missat att skriva seees bloggis!! :D <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0