Fotboll, godis & tusen gånger stackare!! + ebbalooooo! :)

Hej bloggen!! :P
Har varit och spelat matchen och vi förlorade med 6-0! :( inte kul!! :P Men asså de gjorde inget att vi förlorade! för ebbalooo var ju med!! ;) :) :P <333 då blev man glad ändå!!
Förresten så var jag med ebbalooo inan matchen och hon kollade på matchen och de var kul!! (att hon var med inte att vi förlorade!! :P) A men sen efter matchen så körde vi hem ebbaloooo för hon skulle till sina kusiner!! :) <33
Sen så typ har jag chillade framför tv:en och då såg jag på tusen gånger starkare på typ någon kanal!?! :P :) den var la ganska kul! mmen asså läraren är orättvis och så slutade filmen dåligt tycker jag dåå!! :) :P <33 men a nu har man iaf sett den!!! :)
Sen så var de så när jag kom hem från matchen så hade mamma och matilda köpt godis men dom hade glömt mig så jag fick inget godis FÖRST!! :P Men sen efter att vi/ja hade övertalat henne att dela med sig av ALLT sitt godis så fick jag äntligen lite godis iaf!! :) tur asså! <33 :) för man kan ju inte leva en hel Lördag utan godis de går liksom bara inte!! :) :P
Men de var nog allt sees sen bloggis!! :P <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0