Datorn!! :P

Hej bloggis!! :P
Upptäckte nu när jag loggade in för att blogga,!! att dom har gjort om här på sidan BLOGG.SE!! :P
Va rörigt de är nu!!!
Hoppas att bloggningen går bra iallafall!! :) <3
Har precis kommit hemm från farmor & farfar!! :) vi gick dit vid 12! och kom hem typ nu vid 3! :P va skönta att röra sig lite för man blir ju så stilla sittande hemma på lovet! :P :) ;) <3 men de tillhör väl!! :P
Men iaf så ska jag nog chilla lite nu vid datorn såå.............! :P
Imon är de ju Matildas födelsedag såå måste vila mig inför de!! :P
Men de var väl de jag skulle blogga om tror jag!!! har inte så mycke att blogga om nu på lovet! gör liksom inget speciellt på dagarna!! så de är lite tråkigt! :( men de blir la bättre får vi hoppas!! :P :) <3
seeees bloggisssss! :P 
Här kommer lite gammla bilderl
Bilder som man minns! :P
Lilla morris!! <3333
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0