Återblick nu då……! XD

Hej bloggis! Han typ inte att blogga igår ändå som jag trodde så skriver vad jag gjorde igår idag istället!
Först så gjorde jag och mormor köttbullar! Dom blev assa goda! ;)
Sen direkt efter så gjorde jag hallon cheescake! :) :D mums asså!! Men de skulle vara jordgubbs cheescake men exact alla påsar förutom en(med jordgubbar) var slut så vi köpte hallon! :) men jag tror att den nästan blev vättre med hallo!! Så de gjorde inget då!! :)
Sen efter att jag hade bakat klart så slappade jag lite med datan sen så typ åt vi lax och potatis! Mums igen! :P sen så tränade jag fotboll! :) de tråkiga var att vi bara var 7st och de är inte kul då för de blir ju inte några lag då utan de blev 3mot 3 och en som är joker!! Inte kul:) men de konstiga var att det ändå var ganska kul! XD
Men de var nog allt om igår sees bloggis! :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0