Tjenare bloggis!! :)

Tjenare bloggis! :) Har kommit hem nu efter skara och Skövde!! :/ saknar de men ändå lite skönt att vara hemma!! :D Men en sak som ska bli kul på torsdag är att jag ska (tillbaks kan man säga!!) till daftö!! :D kommer försöka inbilla mig själv när jag är där att de är 6:an!!! :D Men idag så har jag varit och handlat oh sen så kom emmelie(kusin) emil(också kusin) & carina(faster) hem och hälsade på oss och casandra(katten!!) Sen så var John & Robin här också!! :) sååååå! :D de var mycket där ett tag!! Men nu är ingen kvar!! :/ :D Vi har precis ätit en av dom godaste maträtterna(enligt mig då) kyckling och god typ sås tror jag!! :P och ris!! :) (mums) <3 :D Men nu så chillar jag i soffan och bloggar(såklart) :D !!!!! Men sees bloggis!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0