Skövde äventyrsbad!! :)

Nu var Skövde avklarat!! :) De var skojigt!! Måste jag säga asså!! :D De var roligare än vad jag trodde faktiskt! :D eller vet nog inte hur jag trodde hur de skulle vara, men men!!!! :) De var ju kul iaf!! :) Jag åkte vild forsen som var från 13år och så var man tvungen att vara 150cm lång!! :) Först så trodde jag inte att jag skulle våga men när jag såg den så vågade jag sen!! :) :D Den var inte så farlig de ända var att de var proppat med vatten!! :) :D Sen så åkte jag massor av andra vattenkanor!!! :) :D Och så fanns de en strömvirvel, en vågpool, klättervägg & varm bad med bubblor!! :) De var som ett paradis i början men efter typ 4 timmar så blev jag lite trött på de!! :/ Men de var allt om badhuset!! Sen efter badet så åkte vi till maxi och köpte grill!! :) vi grillade korv av olika sorter!! :) Sen så sprang man 6km i ett jätte fint spår vid vandrarhemmet!!! Känns skönt nu efter!! :) :D Men kunde inte sätta mig ner efter de!! Och så höll mina ben inte på typ 2sec!!! :D Men de var allt för idag!! :) imon blir de skara!! :) sommarland såklart!! :) :D Seeeees bloggis!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0