Länge sen nu! :D

Tjenare bloggis! :D sorry att jag inte har bloggar men de har inte funkat på mobilen på ett tag och jag orkar inte blogg från datorn för att jag är lat nu på lovet men nu kommer jag blogga iaf! :D har inte hänt så mycket men har badat i ingetorpssjön och de var ganska kallt men svalkande! :D Men nu ser jag på sommarlovsmorgon och slappar!! :D Längtar efter att vi ska köpa godis! :P dagens höjdpunkt!! :) Sen ikväll så ska jag och lillan sova över hos farmor & farfar för mamma & pappa ska till 50års kalas vid 6!! :) så kommer inte kunna blogga ikväll för mitt internet funkar inte hos dom!! :/ men bloggar sen innan och inom när jag kommer hem!! :D 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0