Kusinträff!! :D

Hejsan svejsan blooggis! :D
Orkade inte blogga igår när vi hade kommit hem efter besöket hos mina nya kusiner!! :/ men jag berättar nu istället vad somhände igen!! :)
Mina nya kusiner heter: liam(4), samuel(10), linda(14), simon(17) & filip(6) :D 
Först så kom vi till en av mina nya mostrar!! :) (hon har hästar! :D 5st egna hemma hos henne!! :D) och så väntade vi lite på min andra nya moster sen så typ lärde vi känna varandra och så och sen så grillade vi lite och sen åt vi efterrätt och sen typ chillade! :D asså dom hade en ilsken katt där!! :P  den var läskig för om man typ klappar henne för länge så hugger hon med klorna på en eller bits!! :/
Men jaja iaf så var de jätte kul att träffa dom så!! :) men de var nog allt bloggis!! :D seeeees!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0