g:D:D:Dd m:Drg:D:Dn! :P

God morgoon! bloggis! :D
Vaknade typ 8 idag!! (och somnade 12 på natten:P !!!) Men känner mig inte så trött ändå konstigt nog! :D
Hejar förrestern på alla som är med på gothia! (ni vet vilka ni är <3) :D Lycka till! :D
Ska nog inte göra någonting idag tror jag! de är iaf inget inplanerat! men drar la kanske till john och robin sen som vanligt! :P 
Men eftersom att de inte är så mycket att berätta om idag så berättar jag lite vad som hände igår istället!! :D
Vi spelade minigolf och de gick la bra kom trea av fyra! :P sen åt vi glass och chillade!! sen så gick vi typ till john och robin8 hela familjen) för att bestämma när vi skulle till Skarasommarland (de blev på lördag till söndag!! ) ska bli assa kul! :D Sen så gick vi hem och dega vi tv!! :D 
Asså man gör typ inget sociallt* (stavning*) på sommarlovet! asså de borde men göra men de gör man inte!! :/ :D
Men sak har jag gjort som är bra för fotbollen iaf! jag körde lite intervaller på cykeln inte jättebra träning men ska la springa lite sen eller nått! :D Wish me goood luck!! :P 
Men nu lite bilder på katten och lite annat! :D
Här kommer Morris min förra katt! dom är faktiskt lite lika tycker jag!! :D
Seeees bloggis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0