Daftö :D

 
Hej bloggis!! :D 
Kom gen från daftö vid typ 9 igår!! :D <3 
De var assa kul att vara där!! :)
Först så kom vi till daftö sen så………! Så skulle alla vuxna dricka kaffe i miljoners miljoners år!! :/ i värmen i husvagnensförtält!! :P sen efter en hel 33cl burk och lite väntan så gick vi till pooolen och badade!!! :D (de var jätte jobbigt att dricka upp drickan!! :D)
Ah iaf så var vi och badade lite men de var ganska kallt så var inte i så länge!! :/
Sen så är de så kul för de är en tjej som ser upp till mig(SER UPP TILL MIG!!! :D) som gör allt som jag gör!! :) om jag typ ska gå upp ur vattnet så gör hon de!! Om jag lägger mig och solar så gör hon de också!! :P och jag tog en solstol som var bredvid hennes mamma!  :) och då blev hon sur och sa byt plats med mig mamma! :D sen så hade jag min solstol typ lite uppfälld och då skulle hon ha stolen exact på samma "snäpp"!! :/ och sen så fällde jag ner min stol för att sola ryggen och då ville hon också de!! :D 
Ahja de var badet de!! :) 
Sen så åt vi sallad och sen så gick vi till daftöland!! :D (nöjespark typ!! :D) 
Asså när vi var där första gången så åkte vi ju flume rid/silverforsen, hoppbåtarna & tornet!! :D gjorde de nu också!! :) men asså jag trodde de fanns flera berg&dalbanor!!! Men nej då!! :/ 
Bara en hinderbana av trä som var lite svår!! :) men inte så mycket!! :/ 
Sen så badade vi igen och sen så gick jag en promenad runt allt och filmade!! :D videon kanske kommer på bloggen!! :) men om den gör de så är jag väldigt hes så ni vet!! :/ har nog blivit lite förkyld:/ 
Men de var nog allt nu bilder!! :D seeee ya!!! :) bloggis!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0