Utväklingssamtal på G......!

hej bloggis!
Har precis kommit hem nu! Har ätit en kladdis och kollat åt mamma något? :P
Nu väntar jag på att vi ska gå till utväklingssamtal och sen till kompisar! :) jeeej:P
tränade igår förresten, Det var väl sådär! :)
Och igår så gick jag vi lekplatsen på skolgården och så så är deten stolpmatrialsak som sticker ut där och jajg typ kollade på mina fötter och sen så gick jag in i stolpgrejen med huvudet och sen ramlade jag på knä och bet mig i tungan! :( :P
Men det var ju igår! :) hehe
Idag så hade vi jumpa och det var väl kul! :)
Men jaja det var det nu är nu va? :)
Det är fint väder! :P
nu kommer lite bilder! :
Sorry bilderna kommer för sig själva itället! :P
Hej svejs lingo bloggis! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0