Talangträning nästa! :P

Hej bloggis!
Har precis ätit pan pizza och nu så sitter jag och bloggar! :P
Skall snart på talangträning med fotbollen, men kan säga att det har varit en helg som bestått för det mesta av fotboll! :p
det värsta med att vi skall träna med aaa det är att mamma har smittat mig så nu är jag förkyld typ och då kommer jag inte att orka träna men min pappa han säger det orkar du och sen när jag inte orkar så kommer han att klaga så aa! :P
Men det är väl så det är! :)
Men jaja!
Laddar också för skolan imrogon:(
Det kommer väl att bli sådär att börja igen! :p
Jag längtar inte så mycket bara lite! men så är det väl:P
Kunde inte följa med ebba och rida på tisdag för jag skall på utveklingssammtal så skall följa med henne nästa tisdag efter denna tisdagen som kommer nu! :P
Men det var nog allt ses sen bloggis!
Här kommer en bil:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0