påskens godis! :P

Påsken börjar bra! Så alla vet! :)
heeeeeej! påsken är en bra helg det är konstanterat :P
först så fick vi sluta tidigt i torsdag istället för att sluta halv tre! det har vi å tacka stora höga för :P tack tack sth!
sen så hade båda mina föräldrar fått ledigt i Torsdag så vi kunde ha sovmorgon! :P sen efter skolan så skulle vi till mormor och fira hennes 75års kalas, och jag trode att det skulle vara mer folk där men det var det inte! :P
sen så på fredagen så skulle vi fira påsk med farmor för vi skulle till mormor på lördagen så att vi firade med farmor på fredagen! :P jaja när vi var hos farmor så kom våran äldsta kusin dit och vi träffar han inte så mycket! så det var kul:P och han hade med sig sin tjej och så spelade vi kort och så! :P det var kul! :P
Lördagen börjar bra! :P vi vaknar och det är ganska fint väder tror jag! :P (kommer inte ihåg riktigt) :P
Sen så åker vi till mormor som vi ska fira påsk med! när vi kommer så slöar vi lite och sen så äter vi påsk saker! sen så gick jag och mina kusiner och matilda ut till en LEKPLATS och lekte!:P det var kul! :)
Sen så åt vi lite till och sen så skulle vi gå till en påskbrasa typ 3km bort och innan jag ba(vi åker bil!) och dom ba det är inte sååååååååå långt dit men det var det:P  och sen så när vi gick på den mörka mörka mörka långa långa långa ensamma ensamma ensamma vägen så blev jag kissig och då blev det helt plötsligt brottom så jag ba hoppas att det är öppet i klubbhuset! (det var en brasa vi en fotbollsplan)!. som tur var så var det öppet så jag ba, JEEEEEESSSSSSSS! :P sen så sprang jag in till toan som var super snuskig! :( :P
Sen söndagen var typ eller det var den bästa dagen! för jag var med på tv! :) :p
jag satt i publiken i bingolottostudion eller på kanske det heter??!??! :P
Och  jag träffade sean bannan och ULRIK MUNTER! jaaaaaaa! och han skrev på min arm bild kommer nedan! :P och så tog vi lite bilder med sean och ULRIK och den med ULRIK och mig blev dålig men det gör inget! :P
Sen idag (måndag eller söndag eller vad det är för dag?!?!) :P så åkte vi in till stan och köpte lite och det var kul! :P
sen så käkade vi på mcd! :P det var gott! och när vi var där så träffade jag steff! :P
Sen så skulle jag träna fotboll och då var men liksom på dåligt humör innan för att det var/är dåligt väder! :(
sen så blev det änu värre när gruset hade blivit en sjö! :P sen så kom bara 4 killar 99 och då var vi tvungna att träna med dom och då körde deras tränare hårt med oss så vi ba ååååååå! :P och det värsta var att dom inte sa bra en enda gång! :( det var så taskigt :P
Det är tur att man inte är kille på många sätt och vis! :P :) men jaja nu blev det lite jätte långt inlägg men det är för att jag inte bloggade på läng men nu är jag faktiskt klar med detta inlägg! :P äntligen tänker du och jag med heheh :P men ses och god natt bloggis! :) :P
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
lägger fler bilder efter! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0